Μπορεί στην πόλη μας να μην χιόνισε όμως η παγωμένη πνοή του χειμώνα απλώθηκε παντού και άλλαξε την όψη της φύσης.
Τα παιδιά νιώθουν την παγωνιά και συζητούν για την αλλαγή του καιρού
παρατηρούν τον πίνακα του Πισαρό
και του Βαν Γκογκ και εκφράζουν τις απόψεις τους για τα χαρακτηριστικά της εποχής
Ντύνουν ένα παιδί με ρούχα χειμωνιάτικα, απαραίτητα για τις καιρικές συνθήκες
Γάντια, σκούφο, κασκόλ, παλτό
Έτοιμη για χιονοπόλεμο, αλλά που να βρούμε χιόνι
Αναφέρουν και πάλι τι μας φέρνουν οι μήνες του Χειμώνα
Σε πίνακα διπλής εισόδου ζωγραφίζουν όπως μπορούν την απάντηση της ερώτησης: “Αν ο Χειμώνας, η Άνοιξη, το Καλοκαίρι, το Φθινόπωρο ήταν χρώμα, αν ήταν συναίσθημα, αν ήταν ζωγραφιά, αν ήταν ρούχο, αν ήταν παιχνίδι, αν ήταν φαγητό: τι θα ήταν;”
Μεταγράφουν την λέξη “Χειμώνας”
Μετρούν τα γράμματα που αποτελούν τη λέξη και βρίσκουν τον κατάλληλο αριθμό
Γράφουν και βάφουν τα χαρακτηριστικά του Χειμώνα